Photo Editing ContEst By EiEn Razak & Dayah JELita

Hahha~
Eh... Assalamualaikum...
Harini tamatlah trial PMR...
Soalan Perdagangan boleh lah tahan senangnye...
Aku bukak pc jer,, Eien Razak invite aku satu contest nieh...
So aku pon usha² lah...
Hrm... 
Untuk lebih lanjut,, rujuk bawah ↓

Haa... Nilah bnde tuhh...
Kalau nak masuk jugak,, KLIK SINI...

Okeh... Berhenti membebel...
Bawah nie pic sebelum edit~
*ps: yang itam2 tuh... erm... aku censored sebab... maklumlah.. aku kn laki... huhu

Haa... Nieh pulak selepas edit...

Huhu... ~

Diskripsi: Diedit kat Adobe Photoshop CS5
               Mengambil mase lebih kurang setengah jam jer... xlame..
               Hrm... Bnde nieh ala2 "Retro" sbb rmbot kembang n spek besa tuhh.. Huhu...
               Ape motif aku bce paper? Aku pon tatau... 

 Hrm... Aku tengok hadiah contest nieh utk pompuan...
So,, kalau aku menang,, aku nak bagi bnde tuh kt EHEM2..
Sebab 30 Ogos nieh annivesary kitorang...
Hehe... Sweet tak? :P

Papepon, aku nak tag Tia Damia~

Nieh jer post utk sekarang...
Malam nieh ade post baru yg akan menyusul...
Enjoy the song... Assalamualaikum~

0 critics:

Post a Comment

Pages