Todays Story!

Kuiz Kuiz Kuiz...
Aku igt susah sgt...
Rupenye senang jer...
Kecuali Mathematics...
Giler arh...
Bnyk bedall...
Btw,, seram giler esok...
Sbb kuiz sains...
Bnyk xpaham...
Mksd aku siket...
Ergh.. papela...



Seram Seram Seram...
Lepas balek skola tadi,,
Aku jalan ngan Putri aku nieh...
Baru pas 'study' ngan dye...
huhu... study la sgt...
Thanks to Kude...
Haaaa...
Sambung3...
Mse jalan ngan dye,,
Aku pandang belakang...
Sekali Cikgu Azman daa...
Dye nek kete...
Kude kate dye slek jer...
Seram jer esok..

Soo...
Lets just watch n pray 4 tomorrow...
Same ade aku dapat penyepak, rotan atau pelempang?
Eww..
Btw,, the slap should be on the face...
Not on da butt...

K lah...
Panjangnye post arini...
Ilham mencurah2...
Haha...
K...
Ciow...
Assalamualaikum~

0 critics:

Post a Comment

Pages