Huh~

Assalamualaikum~
Arini aku kembali ke blogger setelah seminggu meninggalkan bnde nieh...
Huhu~
Semalam... Kejohanan Olahraga kt SMKTPG...
Pagi2 pkol 6stgh da kuar uma...
Nek moto...
G petronas...
Nek berbulu jgk aku tunggu si kude nieh...
Hrm...
--------------------------PKBM smart...
Taon nieh aku PKBM...
sekali pon xpenah dtg...
Hehh...
Aku teringin jgk nk dtg kawad...
Tapi...
Malas~ =="

Huhu...
Taon nieh aku xmasok perbarisan...
CUKUP LAH! taon lepas aku kene GELAK,,
Kene KUTOK!!
Lbey2 lagi kene gelak ngan Cik Putri...
Huhu...
:P

Nie...
Sesi penyampaian hadiah...
Seperti taon lepas,,
Hijau teros mendiamkan diri...
Huhu...
Yg penting,,
Taon nieh ungu dpt no. 3...
Selepas kuning n biru...
Booya!
Hidup UNGU!!!
Anyways,,,
Congrats to my classmate,, Ziqah,,
Shes also an Ungu squad...
Huhu...

Erm...
Tade idea suda~
Pasni nak basoh kasot plak...
Sori la sume kalau post kali nieh xberape bes...
Aaaaaaa...
K lah...
Bubye~
Enjoy the new song!

0 critics:

Post a Comment

Pages